mandag 28. juni 2010

Slamming og Riving!






































Mandag og ei ny uke, 2 ferie uke.
I dag har vi slammet 1 strøk på grunnmuren (les: jeg skal aldri slamme igjen, hehe). Fy for en jobb, skikkelig tungt men nå er det gjordt.
Vi har også rivd den nest siste veggen(Nord veggen), så den er klar til snekkeren.
I morgen skal vi rive den siste veggen og slamme siste strøket.
Snekkeren er godt i gang med å lektre opp og legge isolasjon på nedveggen.
Det skal legges 2 lag isolasjon, Rockwoll. Et lag liggende og et lag stående. Så kommer asfalt plata og "vindsperra" (vet ikke hva det heter). Til slutt kommer liggende kledning.

Driver også å bestemmer meg for åssen ytterdør jeg skal ha. Det blir ei hvit men mere vet jeg ikke enda, hehe. Tenker også endel på åssen gulv jeg skal ha i huset (les: alt av gulv skal jeg/vi legge selv etter at snekker er ferdig). + Må bestemme meg for hvordan badromsinnredning og dusj jeg skla ha for det skal jeg også ordne selv.
Mange ting å tenke på ja.

Legger ved noen bilder som jeg har tatt i dag :)
Et av bildene innholder "lokket" som var over pipa, den var helt løs så det er jo et under at den ikke har ramlet ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar