lørdag 10. juli 2010

Farge på huset + mere. :)





























Da er jeg hjemme igjen etter ei uke på ferie. Måtte komme meg litt bort for å få ting litt på avstand. Blir mye når man er alene om alt. Jeg må ta alle avgjørelser, hehe. Skal igrunn ikke klage for da har jeg ingen å diskutere med. :)
Muren er helt ferdig og vi har tilog med lagt drenering rundt nybygget. Drensslange, grov pukk og duk over for så å fylle igjen med sand og jord.

Snekkeren har isolert (2 lag, et liggende og et stående), lagt asfaltplate, vindsperre og kledning. Mangler bare vindsperra og kledning på 2 av veggene på "gammelbygget" så er han ferdig.

Siden stilasjen står oppe har jeg tenkt å male huset også. Men det STORE spørsmålet er FARGEN! Har tenkt og tenkt og kjøpt flere prøvebokser og prøvd å male. Dere ser på bildet resultatet (på bildet er ikke 2. strøk tørket enda).

3 kommentarer:

  1. Blir bra!
    Jeg hadde absolutt gått får en av de grå.

    SvarSlett
  2. Tja vet ikke. Har ikke bestemt meg helt enda... Vente til det har tørket. Men gulfargen kommer ikke ordentlig frem på bildet, bildet juger litt.

    SvarSlett
  3. Helt enig Marit.... grått er pent.. men ikke fOR mørkt... Synes du er kjempeflink Helena...
    Fra Rita..

    SvarSlett