søndag 21. november 2010

Vasking & Startet innflyttingen :)

Ja da er jeg begynt å flytte inn, ENDELIG.
Det er i disse dager faktisk 6 måneder siden jeg flyttet ut og vi startet å rive huset.
Dette prosjektet har tatt litt lenger tid enn det jeg hadde beregnet. Men så er det desverre ikke alt jeg kan ha kontrollen over, Les: rørlegger, elektriker og snekker.
Uansett nå er nesten alle mine ting kommet inn i huset, litt gjenstår men det tar man etterhvert. "Roma var ikke skapt på et par dager"
Tusen takk for all hjelp jeg fikk av snille venner og familie til vasking og bæring.

Det som gjenstår nå er: Rørlegger: Mangler litt på avløpet til vasken og vaskemaskin på badet.
Elektriker: Stikk og lyspunkt i kjeller, utelys til kjellernedgang, Utestikk ved hovedinngang + litt på kjøkken.
Jeg venter også på at hlk.no skal legge inn Altibox sånn at jeg får tv og internett. Det skal vist skje i løpet av kommende uke.

Jeg gjør ingenting på kjøkkenet i denne omgangen, så alt (innredning, vegger etc) står som det gjør. Er meningen at det også skal total renoveres i april/mai i 2011. Og da rives ALT og det isoleres, nye plater på vegger/tak, nytt el + rør, ny kjøkkeninnredning og ny vedovn.

Her kommer noen bilder, alt er som sagt ikke på plass og jeg er ikke flyttet inn enda.






Yttergang, fliser lagt men ikke fuget.



Kjøkken.


Kjøkken



Stuen/hall




Bad 1 etg





Bad 1 etg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar